Jeugdkerk

Soms moet je eens nadenken over waar je mee bezig bent. Zo heeft uw webmaster eens bedacht de Kinderkerk een eigen pagina te geven. Met deze pagina wilde ik meer nadruk leggen op de inspanningen van een aantal parochianen/catecheten om kinderen tijdens de kerkdienst ook bezig te laten zijn met geloof. Afgelopen kerstperiode heeft bewezen dat goede advertentie via de website toegevoegde waarde heeft voor de Kinderkerk.

Nu is er behoefte aan een meer specifiek programma. Kinderen en Jongeren gaan anders om met geloof en kijken er anders naar. Daarom is er vanaf 2013 ook een speciale Tienerkerk. Om nu geen wirwar aan pagina’s met data en doelen te gaan bouwen is vanaf vandaag de Kinderkerkpagina omgedoopt in Jeugdkerk. Er is ook onderscheid gemaakt in de verschillende doelgroepen. Met deze nieuwe paginanaam denk ik dat we de doelgroep beter omschrijven. Om nog eens na te lezen wat er zoal op het programma staat kun je vanaf vandaag verder lezen op de Jeugdkerk.